Znajdź na blogu...

wtorek, 3 lutego 2015

Blog Roku 2014 + rabat 5% na zakupy


Witajcie.

W tym roku, podobnie jak w ubiegłym, zgłosiłam swojego bloga do konkursu "Blog Roku".
Zanim poproszę Was o głosowanie, chciałabym przedstawić Wam bliżej ideę mojego zgłoszenia.

Nie zależy mi absolutnie na jakichkolwiek nagrodach, w ogóle na nie nie liczę.
Mój blog jest jeszcze mało znany i na tle tylu innych, wspaniałych blogów, z pewnością nie wypada spektakularnie ;)

Zgłosiłam go w kategorii "kulinarne", chociaż tak naprawdę typowym kulinarnym blogiem nie jest, ale z opisu poszczególnych kategorii wynika, że właśnie w tej powinnam go umiejscowić.

Biorę udział w konkursie, aby dotrzeć z moim blogiem do nowych osób, aby dać się znaleźć w sieci nie tylko z poziomu wyszukiwarek przepisów ;) Zależy mi, aby ta myśl, która przyświecała jego powstaniu, że weganizm może być prosty, poszła jak najszerzej w świat.

W poprzedniej edycji konkursu tytuł Bloga Roku 2013 w kategorii "kulinarne" zdobył WEGAŃSKI, cudowny blog Jadłonomia (który serdecznie polecam wszystkim, lubiącym smacznie i ciekawie zjeść). Pobił wszystkie inne, uznane blogi kulinarne.
Dzięki temu weganizm wszedł pod strzechy ;) Wielu ludzi dowiedziało się, że po rezygnacji z mięsa i mleka nie trzeba odżywiać się wyłącznie trawą, że wegańskie jedzenie może być naprawdę smaczne.

Właśnie dlatego i ja zgłaszam bloga po raz kolejny do konkursu; chciałabym dotrzeć z nim do przynajmniej kilku nowych osób, które zainteresują się i zainspirują do wprowadzenia pozytywnych zmian w swoim życiu.

Mam też nadzieję, że dzięki wpuszczeniu bloga między ludzi ;) uda mi się zaciekawić nowych odbiorców ofertą mojego najmłodszego "dziecka" - sklepu internetowego, który powstał dokładnie z tej samej pasji, co blog. W tej chwili blog i sklep to "naczynia połączone", poświęcam im dużo swojego czasu i energii i mam nadzieję, że zrozumiałym jest, że zależy mi na ludziach po drugiej stronie, bo bez nich - bez Was - moje wysiłki w ogóle nie miałyby sensu :) :)

Głosując na wybranego bloga (możecie głosować na dowolny i w dowolnej kategorii) robicie przy okazji coś dobrego - środki pozyskane z głosowania SMS zostaną przeznaczone na rzecz Fundacji Dzieci Niczyje.

Jeśli przekonałam Was do przyłączenia się do tej imprezy, możecie głosować od dziś do 10 lutego do godziny 12.00.

Z jednego numeru można oddać tylko 1 głos na 1 bloga. Jest możliwe oddawanie głosów na wiele blogów, czyli można wysłać nawet tyle smsów, ile blogów w konkursie :) Natomiast nie jest możliwe wysłanie wielu głosów na tego samego bloga, chyba że z innych numerów telefonów komórkowych.
Szczegółowe informacje w regulaminie głosowania tutaj.

Koszt 1 SMS to 1,23 zł brutto (1 zł + VAT), 
w treści sms należy podać kod wybranego bloga i wysłać go na nr 7122.

KOD MOJEGO BLOGA to E11512. 

Dziękuję z góry za głosy i tym samym pomoc w promocji bloga 
i dla wszystkich, którzy doczytali tego posta do końca, mam niespodziankę :) 

Na hasło E11512 możecie zrobić zakupy w moim sklepie z 5% rabatem 
na cały asortyment w kategorii "Delikatesy",  od dziś do 10 lutego włącznie. 
Aby aktywować rabat, wystarczy wpisać kod w koszyku.

Zapraszam serdecznie i jeszcze raz dziękuję!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po przeniesieniu bloga na nową stronę możliwość komentowania istnieje tylko pod nowym adresem wszystkojestwglowie.pl

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.