Znajdź na blogu...

środa, 4 listopada 2015

ZUPA KREM Z PIECZONEJ DYNI I SUROWEJ PAPRYKI

Z dedykacją dla Dagmary :)

Jak zwykle bardzo szybka, a przy tym odżywcza i nafaszerowana dobrociami zupa-krem z blendera ;)

Bazą jest upieczona wcześniej dynia - u mnie 1/4 miąższu dyni, która w całości miała 4 kg, dostosujcie to do swoich dyniek ;)

Oczywiście nie piekłam dyni specjalnie dla tej zupy, raczej wykorzystałam fakt, że miałam upieczoną dynię i mogłam zrobić z niej szybki obiad z dokładką na kolację.

Drugim składnikiem jest czerwona papryka, surowa i tylko oczyszczona z pestek, 2 duże sztuki.

Do tego jeszcze marchew, 1 duża, i dodatki:

- pół łyżeczki kurkumy i pół łyżeczki pieprzu,
- 2 ząbki czosnku,
- kawałek imbiru (2-3 cm),
- płaska łyżeczka soli morskiej,
- ćwiartka cytryny,
- duża łyżka oleju kokosowego.

No i woda - tyle, ile trzeba dolać, żeby osiągnąć poziom 2 litrów.

Blendujemy wszystko elegancko, podgrzewamy do pożądanej temperatury, dosypujemy duuuużo poppingu z amarantusa, jemy :)

Super smakuje wieczorem na gorącą kolację, oczywiście można dodać więcej czosnku, imbiru, itd.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Po przeniesieniu bloga na nową stronę możliwość komentowania istnieje tylko pod nowym adresem wszystkojestwglowie.pl

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.